Meny

Meny OBS! endast utvalda delar av bloggen finns med i denna meny. För fler inlägg, använd menyn till höger.

söndag 5 juni 2011

Ny blogg, Nytt försök

Jag har försökt tidigare att starta en blogg, men det har inte gått så bra, jag har varit mycket dålig på att uppdatera och tiden verkar aldrig räcka till...

Men nu har jag funnit ett nytt intresse, som jag gärna vill dela med mig av. -Ett intresse, som jag tror kommer bli både intressant, lärorikt, spännande och bra för min hälsa.
Jag talar om Elektroniska cigaretter.

Elektroniska cigaretter har funnits sedan 2003, men har fortfarande inte riktigt slagit igenom överallt. I en del länder är detta ganska stort, men enligt min uppfattning relativt okänt världen över. Och det tycker jag är konstigt.

När jag hörde talas om elekroniska cigaretter första gången, tänkte jag "coolt, det vill jag prova". Sedan började jag googla lite i ämnet och märkte att detta är som en helt ny värld. Det finns mängder med saker att ta reda på och intresset bland de som äger en elektronisk cigarett verkar vara enormt!

Jag har suttit i ett par dagar nu och forskat lite om detta på internet och jag lär mig nya saker varje dag.
Men kunskapen kring detta verkar vara mycket begränsad. Särskillt i Sverige, där detta fortfarande knappt existerar.

Så jag tänkte att jag skulle bidra lite till samhället och dela med mig av mina kunskaper och erfarenheter i ämnet och hoppas att med detta öka intresset och den allmänna kunskapen kring denna troligen fantastiska uppfinning.


Jag uppmanar också er till att göra detta, så lämna gärna kommentarer till mina inlägg om ni har kunskaper eller frågor att tillägga!

Jag hälsar dig Välkommen till min nya blogg
och önskar mig själv Lycka till med bloggandet (för det kommer jag nog behöva)

Tillbaka till startsidan

2 kommentarer:

  1. E cigg är grymt och den erfarenheten som jag har av just e cigaretter är en cigg från www.eqcigs.com den ser ut som en vanlig cigarett och den ersatte mina vanliga cigaretter på en gång! Tacksa för denna geniala uppfinning! :)

    SvaraRadera
  2. smok procolor price is a really good choice for advanced vapers - not just an ecig, but as well a dry leaf and vax vaporixer. This top tc mod works like a beast - so much vapor and such a long battery life. This is a bit more advanced technology - they are using mini-tanks and you can see how much liquid is there left in the cart. On the battery you can see how much power it has left. Vapor amount of smok priv v8 kit is amazing, flavors are great. Price is a bit high though.

    SvaraRadera