Meny

Meny OBS! endast utvalda delar av bloggen finns med i denna meny. För fler inlägg, använd menyn till höger.

torsdag 23 juni 2011

Coming up...

En liten instickare om vad som komma skall:

Som ni säkert förstått nu (särskillt med tanke på att jag tjatar om det hela tiden), så finns det Massor att lära sig om Ecigg.
Jag lär mig fortfarande något nytt varje dag -Bokstavligt talat.
Jag vill såklart dela med mig så mycket som möjligt av det jag lärt mig, allt ifrån sådant man "måste" veta, till mindre viktiga "factoids".
Men tiden verkar inte alltid vilja räcka till och skulle jag försöka skriva allt på en gång skulle jag nog aldrig kunna lämna min skrivbordsstol igen...
Så vi får ta en sak i taget...

I de närmaste inläggen framöver kommer jag försöka skriva lite mer om bl.a.
  • E-juice / E-liquid / E-vätska. -Lite grundinfo om vad det är för något, och hur den används. Senare kommer även en guide för hur man blandar sin egen vätska.
  • Köptips. -En guide om vad man bör veta och tänka på om och när man ska köpa ecigg.
  • Ett varningens finger. -Vilka skulle jag avråda från att vapa och varför?
  • Skötselråd. -Hur du ska göra för att få din e-cigg att fungera och hålla så länge som möjligt.
  • Jag och min PV. -Lite info om mig, min rökning och min utrustning (E-ciggen, alltså, inte den andra "utrustningen") -Kommer även så småningom komma en recension av min utrustning.
Inläggen kommer inte nödvändigtvis komma i den ordningen som är ovan och andra inlägg kan komma emellan.
Så ge inte upp! -Kika in då och då och se vad som poppat upp!
Du kan även prenumerera på inläggen! Antingen via E-mail (till höger på sidan) eller via Feeds (nederst på sidan eller HÄR).

Jag ska även försöka att lägga till någon form av länkar överst i varje inlägg, så du snabbare och lättare kommer till det inlägg du vill se...

Dessutom, för att förenkla ytterligare för dig ska jag försöka lägga in så knepiga ord "översätts" för dig när du sätter muspilen på ordet.. -Så här: EX. Vi får se hur det går...

Tillbaka till startsidan

1 kommentar:

  1. Whether your priority is taste or variety, VaporFi got you covered.

    With vape juices which comes from food-grade ingredients, their vaping flavors are more smooth and consistent.

    SvaraRadera