Meny

Meny OBS! endast utvalda delar av bloggen finns med i denna meny. För fler inlägg, använd menyn till höger.

måndag 5 september 2011

Tävlingen avslutad!


Tävlingen där ni hade möjligheten att vinna en Power Pack från Ecigg.nu är avslutad!
Rätt svar var 2 st. Cartomizers.


Vi gratulerar vinnaren, Magnus I. i Göteborg, som kommer att få en Power Pack på posten inom kort!
Till alla er som inte vann kan jag bara tacka för medverkan och önska lycka till nästa gång!


Håll ögonen på bloggen, fler tävlingar kommer att komma...


2 kommentarer:

  1. Hittade precis din blogg och jag klickade tidigare idag hem en e-cigg från ecigg.nu och jag hoppas att du kommer skriva mer här även fast det är ett tag sen nu som du skrev sist :)

    SvaraRadera
  2. Bra att någon lägger energi på att sprida ordet om e-cigaretter! Själv har jag provat att beställa en ego-t e-cigg från nosmoke.se och jag är helnöjd! Lyckades sluta direkt! Det är dock viktigt att vara inställd på att sluta, jag har flera vänner som jag rekommenderat men som fortsatt röka cigaretter ändå. Men av 5 rekommenderade har 3 slutat helt, vilket är fantastiskt!

    SvaraRadera